BUTTON_POST_REPLY 2 berichten Pagina 1 van 1
Schokdempers
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    Schokdempers

    door ErikB » do sep 16, 2010 3:11 pm

    Hey,

    In het voorjaar heb ik noodgedwongen de twee schokdempers achteraan vervangen aangezien 1 (en in mindere mate 2) de auto naar beneden hield (heel zware outbound). Het ging om 2 instelbare dempers van SPAX.
    Het weggedrag met deze dempers was in het verleden goed en paste bij het sportieve karakter van de auto.

    De dempers zijn tijdelijk vervangen door de oudere OEM's. Hun toestand is echter bedenkelijk en ik wil ze uiteraard weer vervangen.

    Ik zou niet twijfelen en voor Bilstein's van TechSpeed gaan, maar Techspeed antwoord niet op e-mails. How convenient :roll:

    Wegens de beperkte levensduur van het setje SPAX, ben ik ook minder geneigd om opnieuw in SPAX te investeren ....

    De vraag: wie rijdt wat en zijn er meningen ?

    Thanks
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » do sep 16, 2010 4:06 pm

    - Je kan ook Bilsteins nemen die niet van Techspeed komen ?
    - Je kan ook eens informeren bij Techspeed wat 2 sets kost ? Ik wil ook nog steeds een nieuwe set maar kan er ivm andere prioriteiten nu niet teveel aan uitgeven. (zo ongeveer de laatste handeling mod die ik wil)
    - Koni is ook instelbaar en van goede kwaliteit. (zat op Goldenwheels)
    Building >200BHP K-series
BUTTON_POST_REPLY 2 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten