In het voorjaar heb ik noodgedwongen de twee schokdempers achteraan vervangen aangezien 1 (en in mindere mate 2) de auto naar beneden hield (heel zware outbound). Het ging om 2 instelbare dempers van SPAX.
Het weggedrag met deze dempers was in het verleden goed en paste bij het sportieve karakter van de auto.
De dempers zijn tijdelijk vervangen door de oudere OEM's. Hun toestand is echter bedenkelijk en ik wil ze uiteraard weer vervangen.
Ik zou niet twijfelen en voor Bilstein's van TechSpeed gaan, maar Techspeed antwoord niet op e-mails. How convenient
Wegens de beperkte levensduur van het setje SPAX, ben ik ook minder geneigd om opnieuw in SPAX te investeren ....
De vraag: wie rijdt wat en zijn er meningen ?
Thanks
