Als het niet wordt dan ga ik voor een echte zwarte omlijsting, maar aangezien ik een setje over heb ga ik het zelf eens proberen.
Vandaag alles gedemonteerd en een bus zwarte verf gehaald. Omdat de omlijsting wat relief kent is het spuiten heel makkelijk en ziet het er erg goed uit. Ik heb daarna de lijst eens in de auto geplaatst en het resultaat mag er zeker wezen vind ik. Het is iets donkerder dan het dashboard, maar sluit wel weer perfect aan bij het dak(frame)
Nu morgen eens kijken hoe het met de zonneklepjes gaat, maar ik heb het al op een test exemplaar geprobeerd en ook dat ziet er super uit.
Ik zal wat foto's maken en kijken of deze mod door het keiharde oordeel van de forumers goedgekeurd wordt.




