door Rene » wo apr 20, 2005 10:36 am
Martine Bruno,
wat de leeftijd betreft ik ben nu precies op de helft (50 dus) en Angelien een paar jaar jonger.
Maar even wat anders, wat doen jullie als het regent? Mijn TF-je komt dan normaal niet de deur uit
René
MG TF 135, Anthracite (zwart metalic), carbon-insite
enne,.... standaard, ...... origineel.........oem !!!