BUTTON_TOPIC_LOCKED 10 berichten Pagina 1 van 1
Te Koop: 1997 MG'F, 147dkm nieuwe apk
  • DennisJ
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 171
    GeregistreerdCOLON za apr 03, 2010 5:42 pm
    WoonplaatsCOLON Grou (Frl. NL)

    Te Koop: 1997 MG'F, 147dkm nieuwe apk

    door DennisJ » di aug 31, 2010 11:42 pm

    Ik heb besloten mijn F te verkopen
    Heb er nu al aardig wat onkosten aan gehad, en heb geen zin om er nog veel meer geld in te pompen.
    Hij is vorige week voor de keuring geweest, kostte ook weer ruim €300.
    Dat was na de nieuwe remschijven, nieuw uitlaatdeel, en vervanging van de computer voor mij de druppel.
    Ik heb veel lol gehad aan de auto maar die is nu toch wel een beetje af.
    Ik heb geen idee wat ervoor te vragen, dus graag via PB bieden bij interresse.

    Groet, Dennis
    Laatst bijgewerkt door 1 op DennisJ, in totaal 0 keer bewerkt.
    Gr Dennis
    ______________________
    1997 Charcoal MG'F 1.8 MPI
    2001 Black Peugeot 307 1.6 16v
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    door RemcovanKuilenburg » di aug 31, 2010 11:51 pm

    Spijtig om te horen dat je de F gaat verkopen. Succes met de verkoop van deze mooie F.
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    Re: Te Koop: 1997 MG'F, 145dkm nieuwe apk

    door Brooklands » wo sep 01, 2010 12:02 am

    Inderdaad jammer. Maar remschijven vernieuwen en een uitlaat vervangen is normaal onderhoud bij iedere auto van deze leeftijd. En die 300 euro bij de APK kijk ik ook niet vreemd van op. In mijn beleving zijn dit zaken en bedragen die horen bij autorijden in het algemeen.
    Een nieuwe auto met zeven jaar garantie of een ander vervoermiddel is het alternatief.

    In ieder geval succes met de verkoop.
  • Avatar gebruiker
    Powerman
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 786
    GeregistreerdCOLON do jan 27, 2005 1:57 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam

    door Powerman » wo sep 01, 2010 3:10 am

    zonde , de verkoop prijs van een 97 model ligt rond de 4000 euro , dan kan je er beter nog wat lol van hebben en zelf onderhouden.
    I am the God of Hell Fire, and I bring you .... FIRE . . . . . . .Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    Hippert
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 450
    GeregistreerdCOLON di feb 02, 2010 7:13 pm
    WoonplaatsCOLON leeuwarden

    door Hippert » wo sep 01, 2010 10:32 am

    zo lang heb je je F niet gehad toch?
    ik hoopte je nog eens tegen te komen aangezien grou vlak bij ligt.
    konden we mooi eens samen naar een mgf.be evenement rijden.

    naja als je auto niet bevalt moet je hem gewoon weg doen,
    spijtig. succes met de verkoop.
    1999 antraciet MGF MPi
    (in mijn bezit van geweest van 25-07-09 tot 23-07-11)
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    Re: Te Koop: 1997 MG'F, 145dkm nieuwe apk

    door ErikB » wo sep 01, 2010 11:09 am

    DennisJ schreefColonheb geen zin om er nog veel meer geld in te pompen.

    Zal je auto niet sneller verkopen.

    In een advertentie kan je best eerlijk zijn. Maar je moet niet te gek doen.
  • Avatar gebruiker
    Hippert
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 450
    GeregistreerdCOLON di feb 02, 2010 7:13 pm
    WoonplaatsCOLON leeuwarden

    Re: Te Koop: 1997 MG'F, 145dkm nieuwe apk

    door Hippert » wo sep 01, 2010 2:13 pm

    ErikB schreefColon
    DennisJ schreefColonheb geen zin om er nog veel meer geld in te pompen.

    Zal je auto niet sneller verkopen.

    In een advertentie kan je best eerlijk zijn. Maar je moet niet te gek doen.


    tja het klinkt inderdaad niet echt positief, maar je kan er wel uit halen dat de auto alles kreeg wat die nodig had.

    was ook onderhouden bij terpstra in kollum (dacht ik), ook wel bekent als UK carparts

    goede garage!
    daar word die van mij ook onderhouden.
    1999 antraciet MGF MPi
    (in mijn bezit van geweest van 25-07-09 tot 23-07-11)
  • DennisJ
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 171
    GeregistreerdCOLON za apr 03, 2010 5:42 pm
    WoonplaatsCOLON Grou (Frl. NL)

    Re: Te Koop: 1997 MG'F, 145dkm nieuwe apk

    door DennisJ » wo sep 01, 2010 7:42 pm

    ErikB schreefColon
    DennisJ schreefColonheb geen zin om er nog veel meer geld in te pompen.

    Zal je auto niet sneller verkopen.

    In een advertentie kan je best eerlijk zijn. Maar je moet niet te gek doen.


    Njah, ik kan hier wel een lulverhaal op gaan hangen, maar heb al verteld wat ik met de auto heb en heb gehad.
    Vorige week is er nieuwe keuring op gekomen, daarvoor waren 2 nieuwe voorbanden en 2 ruitenwissers nodig.
    En het geen zin hebben om er meer geld in te pompen is vooral de meer dan aanwezige kans op een hgf zoals velen hier die al gehad hebben.
    Gr Dennis
    ______________________
    1997 Charcoal MG'F 1.8 MPI
    2001 Black Peugeot 307 1.6 16v
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » do sep 02, 2010 9:36 am

    Hmm ik lees inderdaad ook enkel dat er onderdelen zijn vervangen a.g.v normale slijtage.

    Je zal er een hele jonge auto voor terug moeten kopen, als je aan normale slijtage geen geld wilt spenderen.

    Zou zelf de auto echt niet weg doen. Juist omdat je net e.e.a. hebt vervangen. Die kosten krijg je dus voorlopig niet meer.

    hoe dan ook, het is jouw beslissing. maar je gaat er zeker spijt van krijgen ;)
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    door RemcovanKuilenburg » do sep 02, 2010 12:11 pm

    Ik sta er ook van te kijken dat je banden en ruitenwissers opgeeft als reden om je auto te verkopen. Maar goed de keuze is natuurlijk aan jou hoe jij dit ervaart.

    Elke auto heeft zijn onderhoud nodig, dat jouw F je een nieuwe computer moest hebben dat blijft lastig. Maar als je weer een nieuwe auto koopt kan je dezelfde dingen krijgen dat weet je nooit van tevoren.

    Waarom ik dit zeg is omdat veel mensen die een F of TF willen gaan kopen op deze site gaan kijken voor informatie. Zij lezen dit stuk en gaan denken dat een F of een TF altijd problemen heeft. Iets wat dus niet zo is. Het zelfde dat altijd het verhaal is dat een F of TF altijd last heeft van een HGF. Het is voor mijn gevoel hoe je met de auto omgaat.

    Succes met de verkoop en nu weer on toppic :wink:
BUTTON_TOPIC_LOCKED 10 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten