Nu hoorde ik regelmatig een irritant geluid bij het rijden. Volgens mij kwam het voor als ik de koppeling induwde bij het schakelen...net of er een veertje of zo loszit.
Is dit herkenbaar voor iemand?
Alvast bedankt..
groet Ewald


Ewi schreefColonNu hoorde ik regelmatig een irritant geluid bij het rijden.






Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.