BUTTON_POST_REPLY 5 berichten Pagina 1 van 1
lichtje kofferruimte
  • philipvanv
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 526
    GeregistreerdCOLON ma feb 16, 2009 7:51 pm

    lichtje kofferruimte

    door philipvanv » do aug 26, 2010 8:55 am

    Even een vraagje: aangezien het lichtje van mijn kofferruimte soms wel en soms niet brandt heb ik het gisteren eens van dichtbij bekeken. Blijkbaar wordt het circuit bij mij gesloten via het staalkabeltje van het slot naar het sluitmechanisme van de koffer. Is dit normaal?
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    door RemcovanKuilenburg » do aug 26, 2010 10:02 am

    Er zit in het slot een schakelaar. Als je het slot er uit haalt zie je het gedeelte zitten dat deze schakeling moet doen. Even schoonmaken en hij zal weer werken. Bij de meeste zit er vet op wat na een aantal jaar vast gaat zitten. Daar zit trouwens ook een wit schakelaartje wat gebruikt wordt om je alarm er af te halen als je je klep open doet via het slot.
  • philipvanv
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 526
    GeregistreerdCOLON ma feb 16, 2009 7:51 pm

    door philipvanv » do aug 26, 2010 12:11 pm

    Bedoel je het slot of het sluitmechanisme? In het sluitmechanisme heb ik de schakelaar zien zitten, maar zonder de staalkabel die van het slot naar het sluitmechanisme ging brandde het licht niet, met kabel wel...
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » do aug 26, 2010 1:42 pm

    een veel voorkomend euvel is draadbreuk in de kabelboom links bij het scharnier van je kofferklep. Daar zit ook de kabel voor de kofferbakverlichting in. Zou daar ook eens zoeken.
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    door ttdesign6 » do aug 26, 2010 4:18 pm

    Same here,

    Controleer daar maar eens ja.
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
BUTTON_POST_REPLY 5 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten