Ik heb vandaag de voorzijde gedemonteerd om de schade te bekijken.
Zo ziet de F er uit nadat alle (verwijderbare) beschadigde delen eraf zijn geschroefd.
Zo op het eerste gezicht valt het wel mee, MAAR...........
Dit is de "kreukelbalk" achter de grille.
De klap is rechts-voor het hardste aangekomen, met dit gevolg
Zoals je kan zien is de plaat waarop bij de meeste MGF's de ABS is gemonteerd net achter de koplamp ingedrukt.
Ook is de ruimte voor het reservewiel iets ingedrukt aan de achterzijde
Wat kan ik het beste doen?
Proberen alles recht te kloppen?
Het beschadigde stuk er uit knippen en van een sloopauto een ander deel erin laten lassen?
Verder ziet de wielophanging etc, er goed uit.
Hoe kan ik controleren of alles inderdaad nog recht is?
Als er een "specialist" van het forum in de buurt woont en de zaak eens in ogenschouw wil nemen dan kan hij / zij een flesje wijn bij me komen ophalen.
Graag advies,
Jan






