Na 2 weken stilstaan en veel regen hoor ik water klotsen in de auto. Als ik rem merk ik het duidelijk en ik laat ook een klein water spoor achter. Het water loopt bij de rechter wielkast eruit. Ook komt er aan de passagiers kant wat water naar binnen.
Waar kan dat water zich in godsnaam bevinden en hoe is het op te lossen? Grrr


