



ErikB schreefColonfair om de copyrights erbij te houden.



Bruno schreefColonfijn idee voor de racer ?




Mr. Dj M. schreefColon(...) Ook op m'n persmap cdtje niet....
(...)

Nem58 schreefColonWat is die MG TF 200HPD voor iets? Het lijkt op een TF met extra elektro motor?

ErikB schreefColonwat de "persmap-CD's" betreft, staat er digitaal op wat de persmap bevat, maar in meerdere talen + eventueel wat meer foto's van overige modellen of modelgroepen.
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.