

D.B.C. schreefColonIk vroeg me af wat voor lampjes het zijn in de schakelaars zoals die van de elektrische ramen. het is een soort van led met een groen hulsje, maar kan ik die lampjes ook los krijgen of moet ik de hele schakel unit vervangen?


Ultimate schreefColonWelke kleur wil je ze hebben??
Ik heb mijne nu rood.
Dat heb ik laten doen bij een electra hobby zaak.
Was 20 euro kwijt voor de knoppen van ramen en het mistachterlicht (incl ledjes en inbouwen).

D.B.C. schreefColonUltimate schreefColonWelke kleur wil je ze hebben??
Ik heb mijne nu rood.
Dat heb ik laten doen bij een electra hobby zaak.
Was 20 euro kwijt voor de knoppen van ramen en het mistachterlicht (incl ledjes en inbouwen).
Ik heb alleen de lampjes nodig die in de schakelaar van het elektrische raam unit zit, die is normaal van kleur met een siliconen hoesje er over die groen is, het lampje zit gesoldeerd, maar zo te vervangen als ik het lampje had.
er zaten hier genoeg hobby electro zaken, maar die zijn allemaal weg
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.