

Hippert schreefColon maar ben toen gaan speuren op het internet, en ja hoor... vind ik op youtube een TF met zo'n blok.
die spoiler!



Bruno schreefColonWil je een Honda blok, in één keer een Honda kopen lijkt me !


Kasper schreefColonGoldenwheels was dan wellicht ook niet mijn voorbeeld, naast het blok zaten er nog talloze andere slimmigheden in die door anderen zijn overgenomen. dingen die voor de hele scene veel waardevoller waren dan alleen dat blok.....

ErikB schreefColonKasper schreefColonGoldenwheels was dan wellicht ook niet mijn voorbeeld, naast het blok zaten er nog talloze andere slimmigheden in die door anderen zijn overgenomen. dingen die voor de hele scene veel waardevoller waren dan alleen dat blok.....
Na een ritje moest ik alvast besluiten dat de motor niet het indrukwekkendste was. Het hele pakket van ophanging, remmen, transmissie, motor, interieur en zelfs het communcatiemiddel tussen bestuurder en passagier vormden zo een geheel dat ik het een fantastische auto vond.
Figo (mg-rover.org) heeft inderdaad het blok in een TF gelepeld. Hij hield er geen rekening mee dat GoldenWheels een prototype was en dikwijls als "rijdend testlab" werd gebruikt. Hij heeft het allemaal zoveel beter gedaan nu en voorlopig horen we er vrij weinig van.

Nem58 schreefColonNu ben ik erg benieuwd naar het communicatiemiddel tussen passagier en chauffeur.


Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.