Als laatste was het natuurlijk tijd voor een proefritje door het dorp...voor mij de eerste keer dat mijn F bijna 7000 toeren maakte
Mooi ervaring en ook mooi geluid van K&N filter..
Ik heb genoten van mijn terugreis en vandaag natuurlijk ook nog even lekker gereden!
Brruno, bedankt voor de zorg aan mijn F-je...........






