BUTTON_POST_REPLY 1 berichten Pagina 1 van 1
Oldtimer Meeting Wervik 15 augustus
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Oldtimer Meeting Wervik 15 augustus

    door Andros » zo jul 25, 2010 1:59 pm

    Ik weet het, onze F'jes en TF'jes zijn dan wel geen oldtimers maar geheid dat er hier genoeg liefhebbers van oude wagens. Op 15 augustus vindt er een vrij grote oldtimer meeting plaats in Wervik, West-Vlaanderen (omgeving Kortrijk/Ieper).

    Was hier toevallig vorig jaar, erg veel Fransen met Renaults en Citroën's maar ook een aantal MGA en MGB's . Volgens de site is het thema dit jaar British Cars. Wellicht interessant om te gaan bekijken? Zeker voor mensen uit de buurt wel leuk :)

    http://oldtimers.in.wervik.be/
    De nachtspotter!
BUTTON_POST_REPLY 1 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten