Toen hij bij de linker draag arm kwam begon hij wat oppervlakkig roest weg te halen. Niets aan de onderkant maar tot mijn verbazing zat er aan de bovenkant een plaat op gelast. DAT MAG NIET waren zijn woorden. Maar vorig jaar hebben jullie hem zo goedgekeurd en ik wist niets van die plaat. Na een beetje wikken en wegen en een overleg met de andere keurmeester toch maar goedgekeurd. Het is een versteviging toch zei hij met een knip oog. De draagarm is goed en geen roest dus het zal wel.
En toen kwam het leuke. Bij het afmelden de melding in beeld: Voertuig laten staan. Steekproef. De keurmeester trok een beetje wit weg want nu zou er iemand van het RDW komen kijken. Ik vroeg nog of het een probleem was met de plaat op de draag arm. Nou ik hoop dat hij dat ook zo zal zien.
Na 1,5 uur wachten kwam de steekproef keurmeester en ging aan de slag met de auto. Na 20 minuten vroeg ik aan Onno of ik mocht gaan kijken. Nou doe dat maar niet waren zijn woorden.
Weer na 20 minuten kwam de steekproef keurmeester weer naar de balie. GOED GEKEURD. Ik vroeg nog over de draagarm. Het is toch een versteviging en dat mag op een draagarm. Mijn vraag of het zinvol is om hem te vervangen. Nee het is goed en ik zie geen roest. Dus lekker laten zitten.
Ik mag weer een jaar dus






