Iemand een tip??
Nieuwe rits?
Nieuw dak
zo ja, nieuw met glazen ruitje of tweedehands softtop??
zo ja, nieuw met glazen ruitje of tweedehands softtop??



Johan schreefColonIk vouw altijd met de rits dicht, maar wel met een stuk 1/2 rond schuimrubber erin geduwd. Een dikke handdoek werkt ook.
Voor een dak kun je toch ff Marten bellen.
Johan

ErikB schreefColonMisschien kan je voor een softtop gaan in een ander kleurtje.... aangezien je niet echt vies bent van de DarkSide..
Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.