


mrcarribean schreefColonhey
van welk merk is de rotor als je die vernieuwd zou hebben.
ik heb dat ook is meegemaakt en er is een slechte serie rotors geweest van het merk magnetti marelli, nu zijn ze terug van lucas als je ze bij mgrover besteld.
grtz
mrcarribean
![]()
![]()


Cagivist schreefColonIk heb de rotor niet vervangen , het is de verdeelkap (delco) en de bougiekabels die zijn vervangen.
De rotor was wel geöxcideerd en heb deze proper gemaakt. Zou het kunnen dat hij (rotor) zijn geest heeft gegeven en ik het daar dus moet gaan zoeken???? Mss ook best vervangen met een nieuwe?
Grtz


Carl schreefColonIk zou persoonlijk altijd de gehele handel vervangen: rotor + verdeler
enkel verdeler vervangen lijkt me vragen om problemen, zeker gezien het feit dat specifiek de rotor regelmatig de oorzaak van problemen met ontsteking blijkt te zijn.

Cagivist schreefColonBeste mensen,
Aangezien ik nog niet lang de trotse eigenaar ben van mijn mgf is het dus allemaal beetje zoeken, zeker aangezien ik nu niet de grootste techneut ben!
Het was dus inderdaad de rotor die stuk was, ik heb deze vervangen en de mgf draait nu als een uurwerkje![]()
Bij deze mrcarribean een hele dikke dank u voor het geven van de hint!
Leve het forum zou ik zo zeggen

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.