MG vrienden
Op 15 augustus 2010 organiseren wij onze 4de halfoogstrit. Alle mg's en oldtimers zijn welkom.
De start is dit jaar op de Grote Markt van Sint-Truiden. Wij verwelkomen jullie graag tussen 11u en 13u om je roadbook af te halen. De eerste wagens mogen starten om 13u. De Grote Markt is volledig voor jullie beschikbaar. Ondertussen kan wie wil een hapje en een drankje nuttigen in één van de vele gelegenheden.
Een zeer gedetailleerd roadbook zal jullie doorheen onze mooie streek begeleiden. De rit gaat over een afstand van ongeveer 90 km langs kleine en iets grotere wegen. Er zijn tal van mogelijkheden om een terrasje te doen van zeer kleine dorpscafés tot een lounge in een kasteeltuin.
Graag ontvangen wij uw inschrijving voor 8 augustus. Voor de prijs van 10 euro bieden wij u een verzorgd roadbook, rallyplaat en enkele verrassingen. Onder de deelnemers verloten wij een ballonvlucht.
Nog vragen, stuur ons een mailtje op
info@halfoogstrit.be of neem een kijkje op
www.halfoogstrit.be
Groetjes Sigrid