Bruno schreefColonGisterenavond, ging bij mij het koelvloeistofniveau plots af. Niveau stond 1,5 cm onder het niveau. Ik heb het terug getopt en weer zwaar door gaan stampen, en na een 200 km is er niks meer gezakt. En toch, t'water moet ergens heen zijn gegaan. ik heb de laatste 3 week-ends wel serieus gestampt op het gas, vooral tour de lux met meer dan 35 graden waren serieus veeleisende dagen voor de F, maar water verdwijnt ergens en met een reden....
Tot einde juli echter geen tijd om eigen vervoer onder handen te nemen, ondanks de F dus een diagnose op het waterverlies moet krijgen, de C70 een nieuwe starter moet krijgen en als de 2 ZR'etjes erbij komen, komt er nog werk bij ....
Gelukkig is er geen werk aan de ZT en is de BMW nog steeds een leasebak, alhoewel de laatste zijn bumpers moeten worden gespoten, want volgende maand wordt hij ingeleverd, want is de Mercedes daar....
Anyway, door gebrek aan tijd vervalt MG Fest nu wel voor mij, want ik riskeer geen trip nu met de F, zonder zekerheid te hebben en als ik ga is het alleen met de F. Deze keer niet met de (een) Z.

Bruno schreefColonIk heb eens snel gekeken onderaan, en ik denk al te weten waar het probleem zich situeert. Morgen voor de zekerheid eens checken, maar ik ben bijna zeker dat het een lek is en geen koppakkingsprobleem. Ik denk aan de darm, of pakking van het koppelstuk. Heb ik ook altijd in huis, want probleem komt vaak voor.
Morgen of zo eens checken...
Zonder MG mag ik niet carten zeg je, als het goed is, heb ik er nog 3 andere staan hoor

Bruno schreefColonIk heb eens snel gekeken onderaan, en ik denk al te weten waar het probleem zich situeert. Morgen voor de zekerheid eens checken, maar ik ben bijna zeker dat het een lek is en geen koppakkingsprobleem. Ik denk aan de darm, of pakking van het koppelstuk. Heb ik ook altijd in huis, want probleem komt vaak voor.
Morgen of zo eens checken...
Zonder MG mag ik niet carten zeg je, als het goed is, heb ik er nog 3 andere staan hoor

Bruce schreefColonOo wat een drukte om niets..
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.