BUTTON_TOPIC_LOCKED 3 berichten Pagina 1 van 1
MG F brg rhd
  • colchester
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 104
    GeregistreerdCOLON zo okt 18, 2009 11:24 am
    WoonplaatsCOLON ZAVENTEM

    MG F brg rhd

    door colchester » di jul 06, 2010 9:11 pm

    Met spijt in het hart ga ik mijn F'je wegdoen :( , heb er ongeveer één jaar goede momenten aan beleefd maar ga nu toch voor mijn échte natte droom; een Lotus Elise :P ....ook het plaatsgebrek op onze nieuwe woonst verplicht mij hier ergens toe....
    De auto is van 1997 en rechtsgestuurd , kleur is BRG met rood lederen interieur en zwarte hardtop., ze heeft er 74830 miles op zitten (119728 kms) en verkeert in goede staat van onderhoud.
    Bij aankoop in UK had ze; achterspoiler, radio cd, zwarte hardtop, tonneaucover en twee nieuwe voorbanden.
    Ikzelf heb er sindsdien ongeveer 3000 miles mee gereden en heb er sinds aanschaf volgende dingen aan gedaan (eigenlijk laten doen..den berg) nieuwe benzinepomp ,nieuwe koplampen, groot onderhoud met distributie en waterpomp,lowering pins, Low level sensor kit, nieuw radiatordopje,originele MG mattenset met een reservesetje (teveel besteld..)RVS cooling pipes,rood lederen interieur geplaatst, verwarming achterruit hardtop aangesloten, nieuwe antenne, ook de geometrie is gedaan.
    Ze heeft onderhoudshistorie, origineel MG mapje met twee sleutelsets (afstandsbediening) en is ingeschreven in Belgie (gelijkvormigheidsattest,inschrijvingsbewijs en groene keuringkaart).
    Minpuntje is een barst in de voorruit, is echter buiten het gezichtsveld en OK voor de keuring.
    Mijn prijs is 4000 eur of 3400 zonder hardtop (bespreekbaar voor forumers want dan komt hij zeker in goede handen).
    Afbeelding
    Afbeelding
  • colchester
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 104
    GeregistreerdCOLON zo okt 18, 2009 11:24 am
    WoonplaatsCOLON ZAVENTEM

    door colchester » wo aug 11, 2010 6:01 pm

    Ok, is mijn prijs te hoog?

    3100 zonder hardtop of 3600 met hardtop.
  • colchester
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 104
    GeregistreerdCOLON zo okt 18, 2009 11:24 am
    WoonplaatsCOLON ZAVENTEM

    door colchester » za sep 04, 2010 2:44 pm

    Mag slotje op.....
BUTTON_TOPIC_LOCKED 3 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten