BUTTON_TOPIC_LOCKED 4 berichten Pagina 1 van 1
MGF Brooklands (Abingdon)
  • Jorn Proot
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 2
    GeregistreerdCOLON ma apr 11, 2005 10:00 am
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

MGF Brooklands (Abingdon)

door Jorn Proot » ma apr 11, 2005 10:08 am

Nog steeds te koop, na hem deze winter nog af en toe te hebben gebruikt: MGF Brooklands. Gegevens zijn nog steeds dezelfde als de vorige keer, maar ik herhaal ze hier toch maar:

Brooklands versie hield in: Brooklands Green metaalkleur, beige lederen zetels met groene bies, beige kap, sportvelgen 16 duim, snelheidsgevoelige stuurbekrachtiging, chroom pack, console en luchtroosters in houtfineer, houten pook, chroom drempelplaten.

Daarnaast nog de usual stuff, zoals ABS, 2x airbag, alarm, CD, electrische ruiten.

Ongevalvrij, rookvrij, van particulier. Mobiel: 0495/500.537, e-mail via jorn.proot@gmail.com

Foto's kun je zien op http://www.kapaza.be/detail/800285/

De prijs die ik vraag is rond de 9.000EUR
  • Jupilerman
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1435
    GeregistreerdCOLON ma apr 05, 2004 10:13 pm
    WoonplaatsCOLON Hamme

door Jupilerman » wo apr 13, 2005 8:55 pm

Mij favoriete MGF. Wat betreft kleur kap en koetswerk betreft. Het ECHTE brooklands green, dus geen metallick dacht ik, in tegenstelling tot wat jorn schrijft. Een koopje, niet te missen voor de liefhebber. Jammer dat ik er al een heb.
  • Jorn Proot
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 2
    GeregistreerdCOLON ma apr 11, 2005 10:00 am
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

door Jorn Proot » do apr 14, 2005 9:18 am

Tja, het is goed mogelijk dat het geen metaalkleur is - ik moet nu wel toegeven dat ik er nog nooit ben in geslaagd het onderscheid tussen wel en niet metaalkleur duidelijk te maken :oops:
    Dus: schrap de 'metaalkleur', of zet er een 'niet-' voor.
    Tx Jupilerman
    jorn
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

door Demor » di mei 10, 2005 4:26 pm

Brooklands Green Metaalkleur :wink:
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
BUTTON_TOPIC_LOCKED 4 berichten Pagina 1 van 1