En ja ik weet het, alles heeft zijn voor en tegens, de tegens van de grotere auto's zijn sowieso de wegenbelasting, ik rijd er alleen maar in de zomer mee. De tegen van de F is het formaat. Mijn vrouw en ik zijn niet de kleinsten en dat is soms wel lastig.
Om tot een goede overweging te komen wil ik de interesse eens peilen, en wat ik zo ongeveer voor de auto zou kunnen vragen.
Hij is uit 1997, heeft origineel 55.600 km gereden (loopt wel langszaam op) en supergoed onderhouden. Staat op gloednieuwe voorbanden en de achterbanden zijn zo goed als nieuw. Auto heeft als optie airco, de rest is meen ik standaard? Trouwens ook ABS.
Zelf zit ik te denken aan 7500 euro. Taxatie rapport aanwezig voor verzekering. Hierop is de auto wel hoger getaxeerd.
Ben op vakantie nu, zal zo eens kijken of ik nog wat recente foto's kan vinden.


