Nu werd ik gister opgebeld dat buiten dat ook m' n draag arm links voor en alle remschijven en remblokken vervangen mosten worden, kostenplaatje nu 2045 euro
Hier schrok ik toch wel echt van, maar zijn die dingen iets wat vaker voor komt of kan ik nu rustig nog heel wat jaartjes plezier van hebben?
Mvg, D.Blokker



