


Sander schreefColonLijkt erop dat er een onderliggend probleem is.
B.v. liners te laag of onderling verschil te groot.

Kasper schreefColon4
Alhoewel 20kkm in 1 jaar met ritjes van 15 km? wellicht maak je graag een omweg![]()
Kasper schreefColonVergelijking met Alfa als dat een merk is met een motor die je voorzichtig warm moet rijden gaat tegenwoordig meestal mank: in de meeste benzine alfa's (diesels gaan niet tot 7000 RPM) zit niet eens een alfa motor, maar een product van GM of Fiat


Sander schreefColonAls de liners te laag staan en je moet aan garage tarieven betalen kan je beter op zoek gaan naar een ander blok.



Carl schreefColonDe temperatuur van de koelvloeistof bereikt een maximum bij een net stilgelegde motor wegens het wegvallen van de circulatie. Indien je op dat moment niet genoeg druk in je koelsysteem hebt door een foute dop dan loopt je systeem geheid voor een deel leeg!


Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.