http://www.historischweekend.nl/
Ik rij ook mee met een auto van mijn oom, die daar staat met enkele oldtimer MG's!
Dus mocht je in de buurt zijn, kom gezellig lang



ttdesign6 schreefColonDat is het probleem
Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.