

Kempenrit 2002 ? Jawel, zie hier en hier
Kempenrit 2001 ? Ook, want zie op de foto op de achtergrond
hier
Het is naar mijn weten de enige Belgische F in die kleur,


Erik, probeer je de prijs te drukken


ErikB schreefColon tof voor Bruno (hij is naar 't school geweest)

MGF_TV schreefColonpersoonlijk vind ik de kleur erg origineel. Eindelijk iets anders dan volcanos of racing green. En laat ons eerlijk zijn: veel beter dan wit!






Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.