check even deze link;
http://nl.kapaza.be/limburg/mg-mgb-road ... 221853.htm
Deze MGB is altijd van mijn vader geweest (net zo'n MG liefhebber als ik) en hij zet hem nu te koop. Hij heeft geen tijd voor de wagen en het is zonde om hem gewoon onder een doek te laten staan!
Voor meer vragen kan je altijd bij mij terecht. Moeilijke vragen speel ik wel even door aan mijn vader, die kent er uiteraard meer van.
De foto's spreken voor zich. Deze MG is mooi gerestaureerd, rijdt perfect en is een mooie aanvulling op ieders collectie!


