Mijn MPI haalde een topsnelheid van 225 km/h. Dit was met de softtop er op. Met kapje los haalde ik 205 km/h. Met de hardtop er op heb ik het nooit geprobeerd, zal dit nog veel verschil uitmaken?







ErikB schreefColon
225km/h hebben we met een quasi standaard MPi (luchtfilter/uitlaat) ook wel eens gehaald, maar dat was bergje af en uiteindelijk moeten afremmen omdat er iemand zich voorgooide. Ik denk dat we anders niet boven de 210km/h gingen.
Vanmorgen was het met de onze (al iets meer getuned MPi) 215km/h met kap open. Met de kap dicht hebben we al eens 220km/h op de teller gezet en verder wou zij (de bestuurster) niet gaan.
225km/h vind ik een zeer goede prestatie Coen/Sander

Bruno schreefColon...zeker te rap om dan nog eens een fototoestel te nemen en terwijl even een fotootje te nemen van de kilometerteller.

Sander schreefColonNee hij zocht terwijl ook nog naar een ceedeetje in het dashboardkastje

Demor schreefColon
Is schuin genomen, dus bijrijder?

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.