Doe met dit schema je voordeel, meten is weten.
Waar ik zou beginnen is meten of je spanning op de 15 amp zekeringen hebt, met ingedrukte schakelaar.
Uit het schema blijkt dat de twee 15 amp zekeringen worden geschakeld over een relais welke is gezekerd op 30 amp. Meet deze laatste door.
Meet indien mogelijk het relais door. Overigens, deze zou je moeten horen klikken op het moment dat je aan de raamschakelaars komt, indien geen klik, mogelijk de 30 amp zekering stuk of het relais stuk.
( Even een moment met deze laatste stelling, eerst controleren bij mijn eigen auto of ik een relais hoor klikken, ander klets ik uit mijn nek ).
Vervolgens, uit het schema blijkt dat beide schakelaars in de middenconsole één gemeenschappelijke draad hebben, namelijk die van de massa. Omdat beide kanten het niet doen, zou ik hier ook gaan zoeken / meten, zie :
Aansluiting C79-4 voor de LH raam schakelaar.
Aansluiting C81-4 voor de Rh raam schakelaar.
Als de verlichting in de schakelaars het doet, dan is deze massa aansluiting goed, want het lampje krijgt zijn massa over deze zelfde aansluiting.
Gr. Drikje S1
Met dank aan de site van Dieter
www.mgfcar.de voor het schema.