







mgf_stefke schreefColonik wil gerust mee gaan karten ,
indien de datum mij past ,
ik zit vanaf 13 juni tot 23 juni in griekenland ,in rhodos
26juni?? misschien


mrcarribean schreefColonik zal deze week al is gaan horen op de carting en trainen![]()
![]()

Bruno schreefColonGaan trainen op voorhand is voor loooooosers !

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.