



mrcarribean schreefColonheeft je mg een kunstof inlaatspruitstuk want zo ja dan zou het kunnen dat die rubber lekt.
dan komt er koelvloeistof in de inlaat.

Tukker schreefColonmrcarribean schreefColonheeft je mg een kunstof inlaatspruitstuk want zo ja dan zou het kunnen dat die rubber lekt.
dan komt er koelvloeistof in de inlaat.
Kunststof dus, Ik heb wel het gevoel dat ik altijd koelvloeistof ruik maar ik hoef niet bij te vullen.
welk rubber en hoe kan ik dit checken of moet ik de inlaat eraf schroeven?

mrcarribean schreefColontja het gebeurt meestal allleen bij het starten dus veel waterverlies treed er niet op, en ja het spruitstuk moet je losschroeven om het rubber te vervangen.
ik zou toch eerst de bobines is nakijken want dat is het snelst gebeurt.




Tukker schreefColonInmiddels het probleem toch nog niet opgelost.![]()
Bougieskabels en bobines zijn nu nieuw.
Ik had wel het gevoel dat het beter was maar het is niet goed.
Als ik de motor start en laat hem draaien zonder het gas te gebruiken dan draait hij goed maar krijgt het na 20 seconden moeilijk, hij gaat onregelmatig lopen als of hij zich verslikt. (overslaat) (soms gaat het toerental ook omhoog en omlaag. 40 seconden later is het dan weer over en gaat hij weer rustig lopen. Tijdens het rijden heb ik dan ook geen problemen meer.
Als ik de motor na 5 minuten weer start geeft hij het zelfde probleem in lichtere mate. Maar na een kwartier is het net zo erg als dat hij koud uit de garage komt.
Ik neem aan als het een koelvloeistof probleem zou zijn dat dat met 10 seconden weg is uit de inlaat toch?
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.