Hoi allemaal,
ik heb gisteravond de MG verkocht.

Echt heel erg jammer!
Ik was op skivakantie en ik liep met mijn skischoenen aan een heuveltje op wat bevroren was en bezaaid lag met stenen. Ik gleed uit en landde op mijn knie. Gevolg: kruisbanden afgescheurd, meniscus kapot, kraakbeen kapot en een goot in de knie kapot. Ik zit niet in het gips, maar mijn hele been is ingezwachteld om het vocht eruit te werken.
Ik moet eigenlijk geopereerd worden, maar door de dystrofie en het vele vocht, willen ze daar niet aan. De oefeningen die ik zou moeten doen, kan en mag ik niet doen, vanwege m'n knie. Zoals de artsen het de afgelopen week tegen me zeiden: "Je hebt hooguit 20% kans op herstel".
Toch hoop ik ooit weer in een MG te kunnen rijden!
In ieder geval allemaal bedankt voor jullie reacties. Dat geeft me toch wel wat steun.
Groetjes Tanja