Als ik rem en ik kom bijna tot stilstand dan hoor je overduidelijk een gekraak, en het voelt zelfs of het wiel los zit (is niet zo). Ook bij vertrekken hoor je het even.
Als ik langsbuiten op die hoek duw op de auto, dan hoor je het ook kraken.
Vreemd genoeg is het toevallig begonnen toen ik eens rokende remmen heb gehad. Enkel rechtsvoor was aan't roken, links zag er gewoon blauw uit. Vraag me niet hoe ik daar in geslaagd ben, maar ik vind de standaard remmen niet zo tof precies
Hoe dan ook, ik heb er nog eens vet ingespoten, maar dat hielp niet.
Op het .org forum heb ik dit probleem de laatste tijd ook vaak zien opduiken, maar ook daar komt er niet echt een oplossing precies...



