Ik heb hier in Polen een goegkope TF gevonden uit 2005 voor een wel heel aantrekkelijk prijsje en over de prijs is ook nog te overhandelen! Kijk hier maar eens http://otomoto.eu/mg-tf-1-8-C11485125.html
Nou en , waar krijg je nu 3 TF's voor dat geld? Ik heb hem gezien en hij is tip top in orde! Hij komt orgineel uit frankrijk. en de taal is ook het probleem niet, Tegenwoordig spreken de meeste mensen hier ook Duits of Engels.
masterpiece schreefColonIk heb hem gezien en hij is tip top in orde!
Ik heb er meer gezien die er tip-top uitzien maar onderhuids wrakken waren. Wat niet wil zeggen dat dat voor deze dus ook zo moet zijn. Ik wil enkel aangeven dat je het beste op je hoede kan zijn. If something sounds to good to be true...
Natuurlijk moet je goed op je hoede zijn hier! In Polen hebben ze niet voor niets de beste plaatwerkers van de wereld. Maar deze is echt tip top in orde. En het is gewoon zo dat de auto's hier een heel stuk goedkoper zijn dan in Nederland of Belgie. Kijk maar op deze 2 pagina's dan zie je alle Tf's en F's die er te koop staan hier:http://otomoto.eu/index.php?sect=search&sub=car&page=1&qid=900108740&order_by=i http://otomoto.eu/index.php?sect=search ... order_by=i Natuurlijk zitten er ook schade auto's bij, Maar daar is de prijs dan ook naar. en voor onderdelen zijn die niet fout.