inderdaad er zijn toch veel gelijkenissen.
nog is bedankt voor de leuke rit en het zijn schitterende fotos van mijn zagerijke op wielen.
volgende keer zal iker zeker weer bij zijn.
mgmetro zagerij man




Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.