RacingGreen schreefColondat is wel erg weinig met één tank![]()
Jij trekt misschien in elke versnelling door tot net voor het rode gedeelte?
Nee, ik sta regelmatig in Antwerpen in de file...
Als je met de F een lekker tempo aanhoudt is die zuiniger

RacingGreen schreefColondat is wel erg weinig met één tank![]()
Jij trekt misschien in elke versnelling door tot net voor het rode gedeelte?




Carl schreefColonIs inderdaad zo, waarschijnlijk komt dit door de goede stroomlijn van de F, samen met het geringe gewicht.
erg lullig rijden door file geeft een enorm meerverbuik.

ErikB schreefColon Als je weet dat je iets van een 0,8 liter/uur verbruikt

schrokke schreefColonErikB schreefColon Als je weet dat je iets van een 0,8 liter/uur verbruikt
Dat is volgens mij zelfs nog minder(0,5l/h) maar je moet ook steeds weer vertrekken en dat kost dan weer meer brandstof.
Als mijn vrouwtje de F gebruikt voor woon-werk verkeer moet ze via het beruchte rond punt naar Deurne. Dat voel je ook aan het verbruik, maar dan haalt de F toch nog 480 km uit 45l benzine. Voor mij is dat nog steeds een knap resultaat.


mrcarribean schreefColonvandaag weer getankt 44,80 ltr en 725km gebold kom ik op een verbruik van 6,1 l.
ik ga proberen onder de 6 te duiken en 800 km met een tank te doen.

ErikB schreefColonmrcarribean schreefColonvandaag weer getankt 44,80 ltr en 725km gebold kom ik op een verbruik van 6,1 l.
ik ga proberen onder de 6 te duiken en 800 km met een tank te doen.
Knap !!
Welke banden liggen erop (merk, type en size graag) ? Want ik neem aan dat dat uiteindelijk ook gaat meespelen, anders haal je zo geen schitterende resultaten.



Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.