

Bruce schreefColonAutohome in Leiderdorp, maar dat is wel 45 minuten van utrecht.



Johan schreefColonFrans was 9 jaar geleden al goed met Fjes. Toen nog in Alphen. Ik weet alleen niet hoe lang hij daar nog is ivm met pensioen. ik heb hen een keer bezig gezien met een VVC mechaniek dat was binnengebracht door een klant. Het was volledig in delen uit elkaar, maar hij kreeg het weer aan de praat. Ook heeft hij een keer mijn startprobleem verholpen. De contacten van het startrelais waren gecorrodeerd, en de meeste garages zouden de hele startmotor eerst vervangen, maar hij niet. Ffe schoonmaken en het werkte weer

!


Ultimate schreefColonIk hoop dat ze bij BCC nog wat voor je willen doen



mailman schreefColonUltimate schreefColonIk hoop dat ze bij BCC nog wat voor je willen doen
Dat denk ik wel, want de service is daar altijd zeer goed geweest, of zie jij redenen waarom ze niet iets voor me zouden doen? Daarnaast hebben ze me nog geen rekening gestuurd voor de HGF, want ze willen me pas factureren als alle problemen zijn opgelost...




mailman schreefColonMijn Turkse vrienden hadden me overigens aangeraden om engine flush in de benzine te doen
Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.