remcovankuilenburg schreefColonNeem je je T4 ook mee naar de dyno Bruno?
Zou handig zijn, ik heb ook nog steeds een 52mm TTB die moet worden afgesteld

remcovankuilenburg schreefColonNeem je je T4 ook mee naar de dyno Bruno?





remcovankuilenburg schreefColonIs ook zeker zo dat het voor jou ook een uitje is. Maar jij loopt daar altijd alles nog te regelenombouwen ed.

Bruno schreefColonremcovankuilenburg schreefColonIs ook zeker zo dat het voor jou ook een uitje is. Maar jij loopt daar altijd alles nog te regelenombouwen ed.
Vandaar dat ik niet ook nog eens ga uitlezen ....

remcovankuilenburg schreefColon(...)
Onderschat Bruno nietHet zou mij niets verbazen als hij al bezig is met de extra pk's te zoeken.
(...)

Bruno schreefColonIk gok op Steven MG en daarna de Lotus. Mezelf zet ik op 3 en Paul op 4. Of is er toch nog een onbekende VI of ZT die net weer beter presteren ?

Bruno schreefColonNeen, te veel gesleur eerlijk gezegd, en dynodag is voor mijn vrije dag he, ik heb geen zin om 17 auto's te gaan uitlezen die dag![]()
![]()
@Remco : Wij strijden niet in de zelfde categorie en met dezelfde wapens, dus geen nood wat je beker betreft. Zelf zal ik hem (VVC beker) dit jaar trouwens ook niet meer mee naar huis nemen. Ik gok op Steven MG en daarna de Lotus. Mezelf zet ik op 3 en Paul op 4. Of is er toch nog een onbekende VI of ZT die net weer beter presteren ?

mrcarribean schreefColonhey allemaal goed en wel maar euh een lotus buiten dat die een MG moter heeft wil toch niet zeggen dat het een mg of rover is



Striker schreefColonmrcarribean schreefColonhey allemaal goed en wel maar euh een lotus buiten dat die een MG moter heeft wil toch niet zeggen dat het een mg of rover is
De bekers zijn ook niet voor de sterkste MG-Rover, maar voor de sterkste K-serie. Dus tenzij er een Toyota-blok in de Lotus ligt, kan hij toch gewoon meedingen naar de beker.
Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.