Vraag me wel af wat ze gaan doen als je er bijv 5 pk bij hebt en de auto zuiniger is geworden. Het is niet wat ze beloofd hebben, maar je hebt er wel wat aan... ...of zou dat de kracht van het bedrijf zijn


Mr. Dj M. schreefColonOwh dus het is niet zo dat je ondanks ontevredenheid over de beloofde toename, de update mag houdenDat is wel jammer dan natuurlijk
![]()
Vraag me wel af wat ze gaan doen als je er bijv 5 pk bij hebt en de auto zuiniger is geworden. Het is niet wat ze beloofd hebben, maar je hebt er wel wat aan... ...of zou dat de kracht van het bedrijf zijn



StevenMG schreefColonIk heb een filmpje van ongeveer 2 minuten, maar dan is mijn batterij uitgevallen :/
Ik zal zien dat ik dat straks op de computer zet en hier op het forum post.
ZIPTUNING IS NIET AAN TE RADEN !!!
IK heb NIKS erbij !!!!!!
Enkel zoals ik al voelde, 10Nm meer koppel onderin en dat zou wel eens door de K&N kunnen zijn.
Heb dus iets meer koppel onderin, maar moet op hogere toerentallen inleveren...wat een afzetterij zeg...
Nieuwe afspraak maken en geld terug vragen...
Bij deze, hak ik de knoop door en ga een afspraak maken bij DVA voor een K06A kit. Gedaan met deze onzin !
Zal ik daar een leuk projectje van maken met foto's. Ik heb al met Dave Andrews contact gehad. Hij heeft mijn wagen zo'n 2 dagen nodig om alles te installeren.
Dus ga ik effe 3 dagen daar rondhangen en wat sightseeing doen in de buurt daar.
Het zal iets voor na de Kempenrit zijn


StevenMG schreefColonIk heb een filmpje van ongeveer 2 minuten, maar dan is mijn batterij uitgevallen :/
Ik zal zien dat ik dat straks op de computer zet en hier op het forum post.
ZIPTUNING IS NIET AAN TE RADEN !!!
IK heb NIKS erbij !!!!!!
Enkel zoals ik al voelde, 10Nm meer koppel onderin en dat zou wel eens door de K&N kunnen zijn.
Heb dus iets meer koppel onderin, maar moet op hogere toerentallen inleveren...wat een afzetterij zeg...
Nieuwe afspraak maken en geld terug vragen...
Bij deze, hak ik de knoop door en ga een afspraak maken bij DVA voor een K06A kit. Gedaan met deze onzin !
Zal ik daar een leuk projectje van maken met foto's. Ik heb al met Dave Andrews contact gehad. Hij heeft mijn wagen zo'n 2 dagen nodig om alles te installeren.
Dus ga ik effe 3 dagen daar rondhangen en wat sightseeing doen in de buurt daar.
Het zal iets voor na de Kempenrit zijn

RacingGreen schreefColonStevenMG schreefColonIk heb een filmpje van ongeveer 2 minuten, maar dan is mijn batterij uitgevallen :/
Ik zal zien dat ik dat straks op de computer zet en hier op het forum post.
ZIPTUNING IS NIET AAN TE RADEN !!!
IK heb NIKS erbij !!!!!!
Enkel zoals ik al voelde, 10Nm meer koppel onderin en dat zou wel eens door de K&N kunnen zijn.
Heb dus iets meer koppel onderin, maar moet op hogere toerentallen inleveren...wat een afzetterij zeg...
Nieuwe afspraak maken en geld terug vragen...
Bij deze, hak ik de knoop door en ga een afspraak maken bij DVA voor een K06A kit. Gedaan met deze onzin !
Zal ik daar een leuk projectje van maken met foto's. Ik heb al met Dave Andrews contact gehad. Hij heeft mijn wagen zo'n 2 dagen nodig om alles te installeren.
Dus ga ik effe 3 dagen daar rondhangen en wat sightseeing doen in de buurt daar.
Het zal iets voor na de Kempenrit zijn
Ben eens gaan kijken op Dave Andrews zijn website. Dus je gaat voor een dikke 170pk? Hoeveel pk had je eigenlijk op de testbank? Met je 160pk blok en al de aanpassingen die je gedaan hebt zul je toch ook al ongeveer aan 170pk zitten of vergis ik mij?
Ik vind dat je ineens de brute grens van 180pk vlotjes moet gaan overschrijden. Misschien wordt er wel een geldinzameling gedaan tijdens de midzomertour

RacingGreen schreefColonIk denk dat ik spreek voor al de rest als ik zeg dat een filmpje van op de testbank wel welkom zou zijn

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.