De kleinere wielen kunnen in ieder geval zeker met de kosten te maken hebben. Het kan alleen ook te maken hebben met de veerhoogte die op deze wijze groter wordt en met die veerhoogte en de kleinere wielen (met vaak meer band) het comfort. Dat is waar de auto's daar meer op geënt zullen zijn. Net als in de USA, waar men het onderstel ook meer afstemd op comfort t.o.v. de europese versies.
Wat betreft de spoorbreedte, ik denk ook dat daar maar een paar centimeters afwijking kunnen zijn. Die zijn alleen makkelijk gemaakt, want het monteren van smallere banden leverd een smallere spoorbreedte op






