

.:bert:. schreefColonEffe voor de duidelijkheid, want ik denk niet dat ik hier ergens geschreven heb dat de Pug zwart op wit sneller is, als ik met de F rij heb ik niet zo het gevoel dat ik écht vlot vooruit kom.
Met de Pug dus echt wel.
Natuurlijk hoop ik ook dat ik ongelijk heb, maar nu gaat het over het gevoel waardoor ik het idee heb, of bijna zeker ben, dat de F niet de snelste is.
En dat ik ook denk dat er met de F iets scheelt, heb ik hier trouwens al eens laten weten, maar wegens nul komma geen reactie's hierop (over redelijke tijd) heb ik dat topic maar verwijderd. Ik had toen ook al de indruk dat ik teveel mijn gedacht had gegeven...
Ik ga me trouwens niet opjagen in het feit dat ik met de F niet alles op een hoop kan rijden, ik ben dol op da bakske zoals het is en amusseer me zo goed als altijd als er een ritje mee maak. Wat niet wil zeggen dat als er ergens een kink in de kabel zit, dat die er niet uit moet.



.:bert:. schreefColonik heb het nog niet echt gechecked maar ben er bijna zeker van dat mijn 90pk Partner (lichte vracht) sneller is dan de F.





Bruno schreefColonZal wel zijn, je MPI is dan wel één van de snellere in zijn soort, maar ook met de gewone MPI's, geen probleem hoor.



Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.