Rick schreefColonInmiddels nog iets gehoord van de Engelsen Pieter?

PieterV schreefColonHa, mannen. ik ben weer terug van vakantie. Even lekker geen PC gezien en lekker met de hand afgewassen. Is toch altijd weer een bijzondere belevenis...
PieterV schreefColonNou, tis stil aan de overkant...geen merchandise in zicht. Erik, als je toevallig langs een dealer komt en wat kunt kopen, Graag ! dan annulleer ik ev. mijn bestelling daar gewoon. No problem, graag zelfs. Het wordt anders een deuntje zonder eind...

Kasper schreefColonPieterV schreefColonHa, mannen. ik ben weer terug van vakantie. Even lekker geen PC gezien en lekker met de hand afgewassen. Is toch altijd weer een bijzondere belevenis...
Hoi ! Hoi ! dan het is hier iedere dag vakantie![]()
Er zijn dus altijd bofkonten
PieterV schreefColonNou, tis stil aan de overkant...geen merchandise in zicht. Erik, als je toevallig langs een dealer komt en wat kunt kopen, Graag ! dan annulleer ik ev. mijn bestelling daar gewoon. No problem, graag zelfs. Het wordt anders een deuntje zonder eind...
Erik gaat naar de topHij zal daar wellicht even kunnen klagen.

PieterV schreefColonNou Erik, hieronder het meest actuele lijstje. Ik hoop dat je wat kunt "scoren"![]()
1. Pieter V : SoftShellJacket L
2. Jos : Cap zwart / T-shirt wit L zwart L / Polo M
3. Kevin : Cap grijs
4. Heinrich : Cap zwart/ soft shell maat l
5. Willem : Cap zwart
6. Ceke 1618: SoftShellJacket M (Heren) / SoftShellJacket M (Dames)
7. Rick : Cap zwart
8. Superboer: Cap zwart

Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.