Demor schreefColonErikB schreefColon...waarschijnlijk een versie voor Nederland en een versie voor Belgïe worden besteld......
![]()
![]()


heel goed! Vandaag even met bruce aan het rekenen geweest en de prijs komt vanavond op het forum. Daarna kan ik bestellen. Week of twee zijn ze binnenKevin schreefColonen hoe zit het met de nederlandse?



o ja, vergeten dat we ook een engelse in ons midden hebben... Jij kunt hele mooie platen laten maken voor weinig op ebay met mg logo op de plaat! Die laat ik ook nog maken in twee gelen voor die van mij!Carl schreefColonWaarom zijn er geen Engelse plaathouders

jaapieooo schreefColonBij de Belgische platen zit ik nog op een minimum afname van 250 stuks![]()
Iemand van het forum die in België contacten heeft en kan informeren hoe en wat??


PB Gehad, verzenden
PB Gehad, verzenden
PB Gehad, wordt gehaald
PB Gehad, verzenden
PB gehad, verzenden
PB gehad, verzenden
PB Gehad, verzenden
PB Gehad, wordt gehaald
.:bert:. schreefColonKunnen de Belgische types dan nu wel? Of gaat het alleen nog maar om de Nederlandse?
Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.