

Pete schreefColonJa, ik wilde inderdaad graag RSS... maar dan moet Bruno iets technisch doen met z'n site (of een nieuwe versie van phpBB installeren ofzo... maar dat zijn dingen die komen vanzelf wel een keer...
Pete
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.