



jeroenvanuden schreefColonDaphne schreefColonDus voorlopig reserveer ik vast een "tafeltje" voor 20p![]()
Natuurlijk zoals afgelopen jaren bij de Colonie in Houten http://www.colonie.nl/ dit is om de hoek bij het Euretco. Kan iemand even de frietjes doorgeven
maak er maar 30/40 van
Entree is gratis voor leden van de MG club? Is het ook gratis als ik lid word in houten zelf? Kan dat?

PieterV schreefColonjeroenvanuden schreefColonDaphne schreefColonDus voorlopig reserveer ik vast een "tafeltje" voor 20p![]()
Natuurlijk zoals afgelopen jaren bij de Colonie in Houten http://www.colonie.nl/ dit is om de hoek bij het Euretco. Kan iemand even de frietjes doorgeven
maak er maar 30/40 van
Entree is gratis voor leden van de MG club? Is het ook gratis als ik lid word in houten zelf? Kan dat?
..Jeroen wil weer het onderste uit de kan...30/40 frietjes, gratis entree....een echte vd Veld...euh .. student



Carl schreefColon1. Coen (blijft eten)
2. Ad
3. Kasper + Marion (dat zal ook wel eten worden)
4. Mr. Dj M. (blijf eten als ik er ben!)
5. Superboer
6. Bruce (blijft eten)
7. Adrian (als Kasper blijft eten dan blijft Adrian ook eten)
8. Erik (en Fran?)
9. Bruno (blijft eten)
10. Sander
11. PieterV en Hetty of 1 vd dochters (zijn ze nog niet over eens.) met eten !
12. Jos en Wilma (en waarschijnlijk Jeroen) (blijven eten)
13. Herbie (ov)
14. Jarno en V6Peter
15. Terreneuve (blijft eten)
16. Remco van Kuilenburg
17. mgf_stefke
18. Jager
19. JOJ
20. Arjan (OV)
21. Daphne en Hajo (en eten)
22. Gilian (nem58) Komt met de Clio en blijft niet eten
23. Ivan en Lucas (blijven eten)
24. Carl - blijft eten (OV)





Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.