


Jos Mertens schreefColonPrachtige foto's jongens. Bij het zien ervan realiseer ik me pas ten volle wat een prachtig weekeinde we er met zijn allen van gemaakt hebben. Uit julllie lovende woorden mag ik opmaken dat een tweede editie van 'de duizend bochten' (copyright Bruno) gesmaakt zou worden.
Als organisatie moet je echter ook wat geluk hebben en dit was zo een moment waar alle stukjes van de puzzel netjes op hun plaats vielen. We kunnen alleen maar beloven dat we onze best zullen doen, om er met het nodige geluk weerom een 'life's too short not to' weekeinde van te maken.
PS geloof het of niet maar Lucas is al in gang geschoten

Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.