I am still a bit knackered so most of my writings can be found in the Kempenrit thread

Coen schreefColonMG Metro-man schreefColonhihi
ik vond het een heel geslaagde dag zoals elk jaar trouwens
hier zijn alvast de foto's die ik gemaakt heb.
http://www.mijnalbum.nl/Album=6ADUARXU
grtz
mg metro en man
![]()
![]()
Leg eens uit wat deze foto er tussen doetKwam die niet per ongeluk uit een ander mapje?




Luc schreefColonHerbie,
many thanks for you also. Every year it's great to see you back in Veurne.



Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.