Mijn schoonbroer kennende zal dit echter toch opgelost worden.
Zie foto's voor het in mijn ogen, toch wel goede resultaat.
http://dennis.core-lan.nl/mgf/album12




Zjagoewar schreefColonVolgens mij zat er nog lucht in de nadenkit en heeft dit met het grillen het naar buiten geduwd


ik heb vandaag mijn bumper ook gemonteerd








Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.