Anyway, de rit:
1) Afspraak op Belgische parking: ongelooflijk iedereen was op tijd.... we hebben zelfs niet te veel tijd verloren om trug te vertrekken.
2) Afspraak op de Nederlandse parking: ook dik in orde.... de groep groeit tot 8 (en zelfs 9 MGFs).... en iedereen blijft (vrij saai) mooi achter elkaar rijden tegen een 110km/h.
3) Aankomst op de parking: mooie parking, goede ontvangst en makkelijk te vinden, zo dicht bij de autosnelweg.
4) Inschrijving: 't Is gratis, ook voor niet leden !!!
5) Roadbook: een stuk geschreven tekst, een stuk bolletje-pijl, 12 foto's en een stel controle vragen ivm. MG, MGF, het MG-clubgebeuren.
6) De rit: Het eerste deel vond ik nogal frustrerend, in groep rijden, roadbook volgen, nog steeds de foto's proberen te memoriseren, fietsers en wandelaars ontwijken, oppassen voor verkeersdrempels en andere auto-verhinderaars, vragen proberen op te lossen, enz..... 't begon een beetje chaotisch te worden.
Van zodra het bolletje-pijl werd ging het al een stuk vlotter..... heel de rit gaf echter een mooi beeld op dit deel van Nederland, mooie dorpen, mooie landschappen, .....
7) Lunch: bij een veredelde frituur die niet echt de grote opkomst verwacht had.
8 ) Aankomst: te laat..... en daardoor wonnen we de "Poedelprijs" (?).... een extra consumptiebonnetje voor de Belgische delegatie.
Totaal: mooi initiatief om te verbroederen in combinatie met deze verkenningsrit in Nederland. Top
Well done, Daphne en Co




