door GhostRider » za jan 14, 2012 11:28 pm
Gisteren even de Lizzy op de brug gezet bij Van Sten voor een grondige check up. Altijd leuk om te weten of je geen investeringen doet in een circuit-crash hok. Meteen onderhuids een grondige check. Bleek een nette onderhouden en koetsschade vrije wagen met idd. al de nodige upgrades. Ik had bij aankoop al behoorlijk opgelet, maar de expert ziet vaak toch meer dan ik, en onzeker als ik ben... Aangezien ik een plan de campagne wilde maken voor een gefaseerde grondige totaal upgrade van de Lizzy, toch de expert benaderd.
Bij de check bleken de veerpoten al vervangen voor S2 Elise poten, al zullen die ook niet meer als nieuw functioneren. Ze gaan nog even mee, maar overweeg ze te vervangen. Verder zijn de draagarmen al wat roest aan het vertonen. Ze zijn nog niet rot, maar kunnen zo onderhand wel een freshup gebruiken. Stap 1 zal zijn draagarmen verwijderen, de zaak grondig cleanen, draagarmen stralen en behandelen (zien ze er meteen deftig goudkleurig uit), voorzien van nieu rubber, plaatsen Nitron poten, en weer lekker sturen. Ter loops worden de al aangeschafte onderdelen geplaatst. Zal af en toe eens een fotooke posten...
Vraagje voor de raceadepten onder ons.
Waar zijn sets stickers te verkrijgen voor op circuitwagens, te denken aan hoofdstroomschakelaar, blusbediening, sleepoog markering en aanduiding krikpunten? De eerste twee vind je nog wel, maar de rest...
IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
