videomike schreefColonben op de beurs geweest.. Ben niemand tegen het lijf gelopen van het forum of MG-SP :S :S was eigenlijk de reden waarom ik heen ging.. voor de rest heb ik gewoon lekker 220km kunnen cruizen heen en terug
Dan heb je toch niet goed gekeken, MG-SP stond namelijk met een standje in de kleine zaal, en daar waren toch steeds wel wat forumleden te vinden.
Veel mensen gesproken en ook een paar nieuwe gezichten gezien, kortom erg gezellig weer.




