BUTTON_POST_REPLY 121 berichten
MG onderdelenbeurs 7 januari 2007 UK Forum regalia
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » zo jan 07, 2007 7:48 pm

videomike schreefColonben op de beurs geweest.. Ben niemand tegen het lijf gelopen van het forum of MG-SP :S :S was eigenlijk de reden waarom ik heen ging.. voor de rest heb ik gewoon lekker 220km kunnen cruizen heen en terug :)

Dan heb je toch niet goed gekeken, MG-SP stond namelijk met een standje in de kleine zaal, en daar waren toch steeds wel wat forumleden te vinden.

Veel mensen gesproken en ook een paar nieuwe gezichten gezien, kortom erg gezellig weer. :thumbsup:
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • jantruder
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 74
    GeregistreerdCOLON zo jun 18, 2006 10:45 am
    WoonplaatsCOLON Nieuw-Beijerland (NL)

Houten

door jantruder » zo jan 07, 2007 8:31 pm

Hallo allemaal,
    Wij zijn op de beurs geweest. Liepen al direct Kasper tegen het lijf. Ook weer de contacten met de mensen uit België aangehaald. Een leuke video gekocht van de Kempenrit 2006. Helemaal top. Wij zullen ook wel niet goed rond hebben gekeken, maar hebben jullie niet kunnen ontdekken. Geeft niet, bewaren we voor de volgende keer. Was heel gezellig en veel mensen gesproken. Doen we volgend jaar weer over.
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

door Brooklands » zo jan 07, 2007 8:42 pm

videomike schreefColonben op de beurs geweest.. Ben niemand tegen het lijf gelopen van het forum of MG-SP.

Was je niet veel te snel weer weg dan? Wij waren er rond de klok van één en hebben toch voldoende gezien. Ook de stand van MG-SP net daar om heen de nodige forumleden. Het had je toch zeker moeten opvallen. :shock:
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

Re: Houten

door MGF » zo jan 07, 2007 9:06 pm

jantruder schreefColon(...)
    Wij zullen ook wel niet goed rond hebben gekeken, maar hebben jullie niet kunnen ontdekken. Geeft niet, bewaren we voor de volgende keer. Was heel gezellig en veel mensen gesproken. Doen we volgend jaar weer over.

Ik heb jullie auto wel zien staan op het parkeerterreintje vlak bij de ingang, met een zwarte hardtop als ik me niet vergis? :)
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

• Mans
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 677
    GeregistreerdCOLON wo okt 26, 2005 8:38 pm
    WoonplaatsCOLON Anna Paulowna, Nederland

door Mans » zo jan 07, 2007 9:21 pm

Arjan schreefColon@Mans: was dat jouw gele Trophy die op een bushalte plaats geparkeerd stond??

Volgens mij stond ik netjes geparkeerd op de parkeerplaats. Ik heb het nog even nagevraagd. Je weet maar nooit :)
    ClioIIIPhaseIIRS FiatBarchetta
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

door Coen » zo jan 07, 2007 10:12 pm

Nou ik was er dus ook! Was nog geen minuut binnen of had de stand van MG-SP al gevonden. Pete, Bruce, Bruno/Inge, Erik, Ad, Kasper/Marion, Adrian en ik ben er vast nog wel een vergeten heb ik gezien. Het was erg gezellig! Volgend jaar dan maar weer?
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » zo jan 07, 2007 10:21 pm

Coen schreefColonNou ik was er dus ook! Was nog geen minuut binnen of had de stand van MG-SP al gevonden. Pete, Bruce, Bruno/Inge, Erik, Ad, Kasper/Marion, Adrian en ik ben er vast nog wel een vergeten heb ik gezien. Het was erg gezellig! Volgend jaar dan maar weer?

Ik heb je weer niet gezien, net als vorig jaar. ;)

• Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » zo jan 07, 2007 10:46 pm

Ik ben ook net weer thuis..
    Was leuk om iedereen weer te zien en bij te praten..
    Wij zijn met een aantal forumers (11) nog een hapje gaan eten in de buurt, was heerlijk.
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388

door Brooklands » zo jan 07, 2007 10:55 pm

Bruce schreefColonWij zijn met een aantal forumers (11) nog een hapje gaan eten in de buurt, was heerlijk.

Dat is ook zeker wel gezellig. Ik heb voor dit geld een paar mooie Heater Control Knobs gekocht voor m'n TF. :D
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » zo jan 07, 2007 11:01 pm

Brooklands schreefColonDat is ook zeker wel gezellig. Ik heb voor dit geld een paar mooie Heater Control Knobs gekocht voor m'n TF. :D

Deze?

Afbeelding

Volgens Bruce waren dit mini-citruspersen.. :lol:

• Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388

door Brooklands » zo jan 07, 2007 11:06 pm

MGF schreefColonVolgens Bruce waren dit mini-citruspersen.. :lol:

Ja die zijn het. :) Bruce mag wel eens proberen om met die standaard plastic gevallen een citrus te persen. :lol:
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

door Coen » zo jan 07, 2007 11:24 pm

Brooklands schreefColonJa die zijn het. :) Bruce mag wel eens proberen om met die standaard plastic gevallen een citrus te persen. :lol:

:lol: Stuur ze maar naar hem op, ik zie hem er ook nog voor aan om het te doen ook! :lol:
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388

door Brooklands » zo jan 07, 2007 11:32 pm

Coen schreefColon :lol: Stuur ze maar naar hem op, ik zie hem er ook nog voor aan om het te doen ook! :lol:

Verdorie, pak ik je lijst erbij van adressen, en staat er bij Bruce geen adres. :shock: Ik had de voor en achternaam van Bruce al op de envelop geschreven. :evil:
  • videomike
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 907
    GeregistreerdCOLON wo jan 03, 2007 7:07 pm
    WoonplaatsCOLON Meppel

door videomike » ma jan 08, 2007 12:19 am

heel apart.. ik ben die hele zaal wel 2x door gelopen... Gevraagd bij Mg carclub holland en bij zon register iets.. Nog nooit gehoord van MG sp of de stand.. heel apart.. vind erg jammer dat ik niemand ben tegen gekomen.. volgende X beter.. Is er binnenkort nog wat? weet wel dat er een rit is die begint in giethoorn.. Dat is praktisch mijn achtertuin dus daar ben ik zeker aanwezig.. nog meer mensen die mee gaan met de rit of alleen bij de start verschijnen?
    Zwarte MG F LE75 Mark 2 uit 99' 206DK, Beige leer 1e Mod: 52 mm ttb+K&N 57i kit. Zwarte tf 160 velgen, KH splitter, RVS uitlaat
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

door Kasper » ma jan 08, 2007 12:20 am

Pff wat en dag!!!!

vanmorgen vroeg in de auto gesprongen om voordat de deuren open gingen aanwezig te zijn. tot het einde gebleven en daarna nog lekker gegegen en nagetafeld (deze keer binnen en niet bij de auto's). Om 10:30 weet thuis van een enerverende dag.
    De hele dag ons bezig mogen houden met praatjes links en rechts, weer vele bekenden gezien. Goed om toch vele forum leden weer eens (of voor het eerst) in levende lijve te zien.
    Wij en ook Adrian van het Engelse MGF forum hebben een fantastische dag gehad.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
BUTTON_POST_REPLY 121 berichten